11 aylık ikizlerimin birinde ateş huzursuzluk ağlamayla doktora gittik ve boğazında aft yaralar oluşmuş el ayak hastalığı söylendi ve çok zor günler geçirdim Allah kimseye vermesin şifasını versin sonra ikizine geçti 1 hafta çok zorlu geçti şimdi elhamdülillah iyiyiz ama sprey karadutlara devam ediyorum