Kızım 16 ay 2 günlük. Bazen acaba bu huyları abartı mı diye düşündüğüm bir kac huyu var, mesela sokaktayız elimi tutuyor diğer eli bossa gidp herhangi birinin elini tutmaya calısır. daha 8-9 aylıktı bebek arabasından herkese el sallardı. gecen gün cafede oturuyoruz yan masaya 3 kız oturdu kızlara baktı gittik yanlarına kikirdedi onlarla sonra birinin kucağına oturdu. 🥲 geçen ay yemeğe gittik bir tane garsonların hepsinin pesinde kucağında kendini gezdirtti, hatta gidiyor bana da el sallıyor. dün gece canlı muzik olan acık alanda bir yere yemeğe gittik sarkı söyleyenlerin önüne gidip oynuyor, ellerini kıvıra kıvıra. Sürekli gittiğimiz bir cafe var ordaki garson çocuğa gidiyor bize el sallıyor, hani yabancı diyip hic kimseden cekincesi yok. sokakta biri lafla onu sevsin hemen öpücükler el sallamalar. mesela tanıdık birini görelim onun tanımadığı kucağımdan çağırsınlar hemen gidiyor. sosyal bir çocuk olmasını tabii ki isterim ama bazen davranışları fazla geliyor. parka gidiyoruz herkesle oynuyor hic büyük kücük ayırt etmeden, ablaların pesinden abla abla kosuyor sürekli. yani Allah korusun bes dakika gözümün önünden ayrılsa biri çağırsa gider, ağlaması icin anca benim gözünün önünden ayrılmam lazım. sizce bu durumda ne yapabilirim, nasıl yabancı seçtirebilirim