Doğumdan sonra ilk reglmi 13. Ayda oldum yani 12 haziranda oldum 6 gün ve çok yoğun,ağrılı, mide bulantılı geçmişti.
Bu ayda olurum diye bekledim 8 gün geciktim gecikince çıldırdım ki hiç korunmasız ilişki yaşamadım yine de nolur nolmaz diye korktum önce 2 günde 1 test yaptım 4 tane toplamda negatifti 10 gün olunca dayanamadım yine 2 tane yaptım yine negatif sonra tarlusal aldım kullanmaya basladım tarsula başlamadan 1 gün önce bordo sekilde kanamam oldu 1 günlük ped kadar akşamına tarlusal’a basladım. Dün 8 gün oldu tarlusal’a baslayalı hala sökülmeyince gittm kan verdim beta bugün oda negatif çıktı çok şükür ama 9. Gün oldu yine regl olmadım.
Başına böyle bir sey gelen var mı?