22 aylık oğlum babasına karşı çok hırçın. Babası bezini değiştirmek istediğinde üstünü giydirmek istediğinde asla izin vermiyo yapmaması gereken bişeyi yapma dediğinde aşırı tepkiler veriyo elindekini fırlatma, bağırma gibi. Bana bu şekilde davranmıyo bezinide üstünüde rahatça değişiyorum bana bağırması hırçınlığı hiç yok. Ama babasını aşırı zorluyo. Eşim yoğum çalışıyo gün içinde çocukla birlikte 1-2 saat geçirebiliyolar. Hafta sonları evde çalışmıyo ama hafta sonu resmen kaos içinde geçiyo eşim bana göre daha sabırsız ve tahammülü düşük o yüzden hemen sesler yükseliyo gerilim oluyo resmen birbirleriyle kavga ediyolar. Ona kaç defa anlattım oyun yaparak bezini değiş yapmaması gereken bişey yaptığında kızmadan neden yapmaması gerektiğini güzelce anlat vs. Ama olmuyo anlaşamıyolar. Bi kere anlatınca hemen anlamasını ve bi daha yapmamasını istiyo eşim ama çocuk bu yani öyle değil ki yeri geliyo ben 5 kere anlatıyorum mesela masanın üstünden sürahiyi çekiyo. Çekme annecim o sürahi cam düşerse kırılır canımız yanar vs. Gün içinde 50 tane şeye güzellikle ikna ediyorum engel oluyorum anlatıyorum vs. Ama eşimde bu sabır yok ve sanırım o yüzdende çocuk babasına hırçın davranıyo. Nasıl düzelticem aralarındaki iletişimi bilmiyorum siz yaşadınız mı böyle bi durum nasıl çözdünüz?