Merhaba arkadaşlar 15 aylık kızım isilik oldu zıbınla duruyor ,zıbınla uyutuyorum,her gün duş aldırıyorum yok geçmiyor .Her hangi bir çözümünüz var mı .Geceleri sürekli emiyor emdikçe terliyor ben bunla alakalı olduğunu düşünüyorum boyun bölgesinde var sadece