caramellatte Miracinannesi_ Oğlum 6 aylıkken almıştım büyük bir hevesle neredeyse hiç ilgilenmedi diyebilirim şuan 10 aylık hala pek ilgisini çekmiyor topların hepsini dışarı atıp bırakıyor öyle ama benim bebeğim oyun oynamayı pek sevmiyor sizin bebeğiniz seviyorsa hoşuna gidebilir belki
kimbumadam Miracinannesi_ 13 aylık kızım o dışarı atıyor biz içeri 15 dk falan 😊 hareketliyse çok durmaz
Miracinannesi_ caramellatte bizimleyken oynuyor da tek oynamıyor genelde 10 dk oyalar bırakır bizimkini de heralde
Tazeanneee0606 17 aylık bebeğim tek başına on dakika benimle birlikte 1 saat oynuyor . Şuan su da koyuyoruz sıcaklarda. Seviyor ben yorgunsam oturduğum yerden oynatmak iyi geliyor
Miracinannesi_ Tazeanneee0606 şişme havuzlu olanlardan baktım bende aynen sıcaklarda balkonda degerlendiririm diye düşündüm
Miracinannesi_ kimbumadam emekliyor şuan full evi turluyor mutfakta ayağımın dibinden ayrılmiyor biraz oyalansin istiyorum 😁