minikmucizemaak balinayakafaatanhamsi Ben kullanıyorum dehşet kaymıyor oturduğumda illaki bozuluyor ama bu sıcaklar da yakıyor
balinayakafaatanhamsi minikmucizemaak yakması da önemli de. Tüylenmesin birde kaymasın birde tabi çekmesin yıkayınca. Fotoğrafı varmi acaba. Nasıl duruyor. Zahmet olmazsa atarmisiniz
benim-kalbim-o milletsanakanalizemiolacak ben öyle bir sorunla karşılaşmadım şuana kadar memnunum şimdilik 😊
milletsanakanalizemiolacak benim-kalbim-o sık yıkıyorum örtüleri ben ütü filan birşey istemiyor değil mi?
benim-kalbim-o milletsanakanalizemiolacak hayır düşükte yıkarsanız bişey olmaz kırışsa bile sürekli üzerinde oturduğumuz için kendiliğinden düzeliyor
benim-kalbim-o milletsanakanalizemiolacak çok sık yıkıyorsanız süngerli tercih edin 3 seneden fazla kullandım çok memnundum ondan da, lekede tutmuyor ve hemen kuruyor
Umutdamla20 balinayakafaatanhamsi altı sünger olanlardan kullanıyorum memnunum leke tutmuyor Yıkıyorum zaten hemen kuruyor
balinayakafaatanhamsi Umutdamla20 sungerli annem aldi. Çok kayıyor. Beğenemedim ben. Belki kalite farkı vardır bilemem ama. Onda öyle görünce vaz gectim
balinayakafaatanhamsi Ardenaden lastikli diyorsunuz sanırım. Benim koltukların yastıkları var sırt dayama kısmında. Sanırım benimkine olmaz öyle lastikli.
Ardenaden balinayakafaatanhamsi evet yani olurda yastikkrni ustune koyarsinzi eger sabir degilse cunku koltgunuzn boy en lerni ölçüp yoluyorsnz ve resmini ona gore dikip gönderiyorlar
benim-kalbim-o milletsanakanalizemiolacak hımm kaç sene kullandım ondan sonra dökülme oldu benimkinde bi sorun yaşamadım
balinayakafaatanhamsi Ardenaden özel dikim olması güzelmiş. Bende hazır örtüler oluyor ya dikilmiş. Ondan sanmıştim