Benım oğlum da aynen anlattıgınız gibi, ağzına vurmak gibi eylemlerden ziyade tepki vermemeye calısıyorum ama cok canımı yakarsa hafif sert bi tonda bı doğru birşey değil diyorum, gözüme bakıp gülümsüyor sen de gülsene der gibi, hayır komık değil birdaha yaparsan oynamıcam dıyorum, tekrarladığında hemen kalkıp uzaklasıyorum yanından. Bu aralar bıraktı gibi ama 1 bucuk 2 aydır yapıyordu