Bu sıcaklarda evde ne yapıyorsunuz? Bizimki 5 aylık, dönüp durduğu için bir yere bırakıp iş yapamıyorum. Kendisi de durmuyor sürekli ya kucak istiyor ya da poposuyla kendini ittire ittire yer değiştiriyor, pusetinde de döndüğü için düşme tehlikesi var yanımda beş dk durup dönmeye çalışıyor. Oyun halısında da durmuyor yine yüzüstü dönüyor geri dönemeyince de mızmızlanıyor. Doğru düzgün uyumuyor da artık. Ne yapacağımı şaşırdım. Normalde eşim eve olunca dönüşümlü bakıyoruz oyalıyoruz ama bu ara yoğun çalışıyor akşama kadar evdeyiz bebişle saatleri sayıyorum resmen.