1,5 yaşında erkek evladım var.Çok seviyorum ama bu ara ne gece uyuyor ne gündüz.Sürekli isteğini yaptırmak için bağıra bağıra aglama modunda.1 ay önce ekranıda kestik.Sürekli telefondan video izlemek için aglıyor.Vermezsem kendini yerlere atıyor.İştahı desen gidik.Oyuncaklarıyla asla oynamıyor.Nasıl zaptedicem nasıl davranıcam bilmiyorum :(