Merhaba bebeğim 8 aylık ve inanılmaz uyku sorunu yaşıyoruz.Hem onun Hemde benim dermanım yok resmen.Resmen uykuyla kavga ediyor.Her gece yarım saatte bir kalkıyoruz.Bitki çayı olarak Melisa ve papatya aldım ama ne kadar vermem gerektiğini bilmiyorum.Kullanan annelerimiz ölçü yazarsa çok sevinirim.