2 gün sonra oğlum 10 aylık olacak. Kilo olarak doktor az buldu. Sadece emiyor, emmesinde sorun yok. Ama asla ek gıda almak istemiyor. Özellikle 1 aydır bu şekilde. Ağzını açmıyor artık yesin diye ekran göstermeye başladık. O şekilde yarısını yerse anca yiyor. Üstüne üstlük zorlayınca ya da birşeyin tadını beğenmezse önceki yediklerini de kusuyor. Pütürlü işine gelirse yiyor çok boğazına takılırsa bir öncekiyle beraber yine kusuyor. Kusmuk temizlemekten de zorla yedirdiğim iki lokmanın çıkmasından da çok yoruldum artık. Her gün ağlıyorum neredeyse. Doktora 1 ay önce gitmiştik, yemediği zaman biraz zaman geçince tekrar dene demişti. Onu da yapıyorum yeni de hazırlıyorum asla ağzını açmıyor ki hiç bitirmiyor. Ben bittim artık. Üstten 4 diş geliyor, tavşanlar şişmiş, tavşanın yanındakilerin beyaz ucu gözükmeye başlamış. Diş mi etkiliyor dicem ama kusmayı da diş yapmaz ki. Çare bulamıyorum. Bir tek benim bebeğim böyle sanki büyümeyecek gibi geliyor çok üzülüyorum