Esoz1110 1 senedir kullanıyoruz çok memnunum iyiki almışım dediğim eşyalardan biri
Yedek ucu içinden çıkmadı temizleme fırçası çıkmıştı ama yedek ucunu ayrıca parayla alabilirsiniz
Benim oğlumda çok ısırıyor ama hiç deforme olmadı hergün en az 5 kez yere fırlatıyor hala sağlam