Merhaba bacak için ağdaya gidiyordum alt bacakta bişey yok da üst bacakta ağdadan 3 5 gün sonr falan öyle bir kaşıntı başlıyor ki ağlayacak duruma geliyorum kaşımaktan uyuyamıyorum. Acaba kuaför malzemesi mi kalitesiz diye evde kendim denedim şu roll on ağdalardan ama yok yine deli gibi kaşınıyorum. Bu duruma çözüm bulan var mı deli olacağım ya, 😔