Balkupum_ Normalde ayın birinde her ay düzenli olurdu haziran 1 de olurken haziran 25 te tekrar oldu temmuza kaydı bu sefer temmuz 25 yine oldu ayda iki defa olmaya mı giriyorilk defa böyle oldı da kadın doğuma doktoruna mı gitmem lazım bilgi veriri misiniz