hankardeslerr Fsare Bizim ki doğduğundan beri huysuz davrandı işte o yüzden geri çekildim kundaklamaktan
Nehirim_02 hankardeslerr Dış dünyaya yeni geldiği için kendini boşlukta hisseder Canım sonra çok zorlanırsın
aramzamzam hankardeslerr yarım kundagı zaten rahat uyusun elleri ile korkutmasın kendini diye öneriyo lar rahat uyuyorsa alışmasn sizde rahat olun bence
Utkumm Oğlum 5 buçuk aylık hala özellikle geceleri yarım kundak yaparım çünkü sıçrayarak kalkıp elleriyle kendini uyandırıyo
Gmzdgs hankardeslerr banada dediler en azından belini sar dediler hiç dokunmadım canm nasıl rahat edyosa oyle uyuyo boşver insallrı nasıl ıstyosan oyle yap kundaklanan bebek daha ıyı uyur dıyolar ellerini hareket ettırınce uyanır dıye ama ben sarmadm cok guzelde uyuyo