Kerem1234 Bebeginibekkleyenn hangi şehirde siniz bana cuma cumartesi günü için lazım da kıyafet kuzenimin kınası ve nikahı var yetişir mi?
Anonim__ Kerem1234 merhaba kiralık abiye işi yapıyorum iserseniz yardımcı olabilirim sayfam elisaadress
Masalbebee Anonim__ nasıl yapıyorsunuz benimdr güzel bir abiyem var 5200 e almıştım şuan satıyorum daha uyguna siz satın alıyormusunuz hiçbir sıkıntı yok kıyafette sıfır duruyor