Gerçekten çok bunalımdayım. Biz evde nasıl, ne zaman bu hale geldik anlamış değilim. Bütün herşey oğlumun elinde ve ben hiçbir şey yapamıyorum gibi, kayboldum.. herşeyin organiğini, temiz içeriklisini verdiğim, hergece her sabah kitap okuduğum aktivite saatlerimiz daha neler neler yani o günlerden şu günlere geldiğimize inanamıyorum sabah kalkar kalkmaz cips istiyor, akşamları soda içiyor, o koltuklarda oyuncaklarını dizip oyun oynuyor biz yere oturuyoruz. İstediği an tv telefon izliyor, yani daha aklıma gelmeyen bir sürü şey.. biryerden başlamam lazım nereden nasıl başlıcam bilmiyorum, çok bağırıyor, ağlıyor, biz hiçbieşey yapamıyoruz, muhtemelen o sınır algısı olmadığı için çok daha fazla hırçın ve asl söz dinlemiyor.. nolur yapabilirsin diyin bana