Bu zamana kadar hep anne sütü verdim mama vermeyi de denemiştim ama mamayı kabul ettiremedim 1 haftadır beni çok az emiyo doktor ek gıdaya başlattı kilosu az olduğu için tekrar mama denememi istedi başka mama da denedim bardakla da içiremedim biberonla da zaten biberondan nefret ediyo ek gıdayı çok tüketmiyo sürekli ağlıyo çok psikolojim bozuldu ben ne yapcam mamayı nasıl kabul ettirebilirim çok inat ağlak kolik bi bebek çok zorlanıyorum emerken bile 2 dk anca emiyo nasıl kilo aldırabilirim çok üzülüyorum valla