Ben lazimlik da almadım aparatta komşum verdi.onlara alıştırmak istesem de farkettim ki alaturka tuvalette comelerek daha iyi yapıyor şuanda artık alaturka a gidiyoruz lazimlik ve klozet aparati ole kaldı .bir de erkek.cocuklari lazimlikta. Çişi dışına kacirabiliyor bizde öle oldu.Lazimliga yapıyordu sanki hepsini yapmayıp yarım kalıyordu 10 dk sonra tekrar çiş deyip wc e koşuyorduk ama şimdi öle deil comeldigi için hepsini yapabiliyor