G_ulusoy
Kızlar bi kaç gün önce açmıştım size bi post kabızlıkla ilgili dün doktora götürdüm çatlak oluşmuş poposunda kızımın 😔 belkide bundan yapmıyofur dedi acıyacak diye tutuyodur dedi şurup verdi iki krem verdi ve mamamızı kabızlığı düzelene kadar değiştirdik siz siz olun kabızlık olduğu zmn hastaneye götürün hmn ben çok pişmanım kaynanamın yöntemlerini denediğim için hastaneye götürüyüm dedikçe kimyasallar iyimi olacak diye ömrümü yedi şimdi kızım ıkınıp ıkınıp ağlıyo yapamıyo ciğerim bölünüyor o öyle ağlarken 😔😔