myraknlp benim oğlum da inmemiş testis ameliyatlı. Ekim ayında 1 yıl olacak ameliyat olalı ve bizim de inmeyen tarafta gelişim geriliği var , alacak kadar kötü değildi ama çokta iyi sayılmazdı gelişimi geri kalmış takip edicez dediler. Şuan belirli aralıklarla kontrole gidiyoruz bir sorun görünmüyor herşey yolunda diyorlar. Ameliyat sonrası verilen bilgi de gelişimini takip edecek gelişememe, çürüme vs gibi bir durum da o testisi alıp yerine protez koyucaz ve hayatını tel testisli devam ettirecek denildi. İlerisi için çocuk sahibi vs olmasına herhangi bir engeli olmaz tek testiste üreme için gayet yeterli olur denildi. Yani kafanıza takmayın tek testisli doğan insanlar bile var.