her çocuğun gelişimi farklı biliyorsunuz ki.. benim kızım 17 aylıkken 2li cümle kuruyordu 1 yaşında 10a yakın kelimesi vardı. şimdi sizin çocuğunuz geri mi kalmış oluyor? hayır. 1 yaşa kadar bilinçli 3 kelime 2.yaşta 2li cümle istiyor drler genelde. siz o bazlı takip edin bebeğinizi derim