Kızlar ödemeyi yaptık yarım dönemlik dekontu mail gönderin dediler gönderdik. Bugün babam acil durumda ulaşabilir formu vermişwledi onları doldurdum okula teslim etti. Babama sizi arayacağız demişler. Ne için olabilir? 🤔 kusura bakmayın ilk defa okul kaydı yaptırıyoruz cahilim bu konuda.