ece0141_ Hanımlar bebeğim 2900 doğdu sarılık sıkıntısı var dı atlattık, 40 günlük, doktora götürdüm kontrole tam 1 kg almış doktor az aldığını, 1.5.2 almiş olması gerektiğini söyledi cok saçma geldi bana sizce normal mi