Kızlar modaçeliklerden bir elbise aldım elbise olmadı için iade etmek istedim kargo ücretini karşıladıktan sonra istediğim kargoyla gönderim yapabilirsiniz dediler bende pttye parayı ödeyip gönderdim pazartesi sabah bu gün mesaj attım henüz elimize gelmedi maalesef dediler ne yapmam gerekiyor gider demi paramı umarım alabilirim 😒