crybaby Pembepanter2 ilk başlarda yapıyordum emmesi düzelince bıraktım şimdi arada uyurken sağıyorum ağrı yapıyor yoksa ama dediğiniz gibi alışması lazım sanırım. Teşekkürler 🙏
Duygu3737 brvnkr ilk kızım mama meme şeklinde ilerledik oğlumda doktor mamaya gerek görmedi başlamadık şuan sütüm yetiyor ama bir mememden az süt geldiği için ileriki dönemlerde yetecek mi bilmiyorum o yüzden biraz endişeliyim
Duygu3737 Miracinannesi_ süt dolmayan gögüsümde 3 aydır herdefasında zorla sallaya sallaya 10 dk boyunca tutmaya calısıyorum sağım yapıyorum ama yok öbür gögüsüm gibi süt dolmuyor asla şuan yetiyor ama ileriki aylarda nasıl olucak yetecek mi bilmiyorum
Miracinannesi_ Duygu3737 bir makalede okumuştum 2 saatte 1 60 cc yeterli olduğu yazıyordu bende hep genelde tek göğsümle emzirdim zaten ek gıdaya da geçince emzirme araları uzuyor canım
ahmethamza Pembepanter2 benim değişiyor bazen tek bazen 4 5 doluluk oranına göre sanırım. Süt gelsinde kaç delik olduğu önemli değil. 6 ayı bile zorla emzirdim. Millet hiç oralı değil inek misali sütü var. Ne kadar emzirmek istersem o kadar süt azalıyor. Onu ye bunu ye çaylar haplar emzirme danışmanlığı falan hepsi yalan oldu. 2 gündür 10 ml süt anca geliyor.
mysozclk Pembepanter2 bende sagım yapıyorum 6 aydır sagdan 4 5 delik anca gelir soldan daha fazla hiperlaktasyon var bende cabuk doluyor bıberonlar bıde sagım sekline göre degısıyor delikten gelen süt
Ardenaden Silda 3 4 dleikten gelir sagdan 2 dleikten sagda sut daha cok😀 yani cok delik olmasi cok sut anlamina gelmez sise agzi gbi dusunun o 15 dleiktn bosaltir sen 2 dleiktn yine ayni sutu bosaltrsn