Kolik bir bebeğim var çok zorlanıyorum kimyon çayı rezene içiyorum ama yinede bebeğim çok gazlı onun için damlalar probiyotikler kullanıyorum ama gaz yapan besinler nerler neleri yemeliyim neleri yememeliyim ? Tecrübeli anneler bana destek olurmusunuz?