Anneler selam 👋🏻 bugün 2 aylık kızımın kalça ultrasonu için devlet hastanesine gittim malum çok kalabalık. ultrason kapısında yaşlılar falan vardı bi adam gelip eşime kaç aylık vs sıradan muhabbet başladı sonra elini bebek arabasına atıp açtı kızımın elini tuttu birden sonra ben yanlarına koşup kızdım ellemeyelim lütfen diye elini çektim örtüsünü örttüm arabayı aldım aldım uzaklaştım ordan eşimse bu sırada sessiz sakin bakıyor peşimden bile gelmedi çok sinir oluyorum yabancıların sormadan etmeden dokunma olayına hele ki hastane gibi mikrop yuvası bir yerde !! Eşimin tepkisizliği de aşırı sinir bozucu yani ona da bir dünya kızdım adamın dokunacağını anlamadım dedi. Ama eşimin tepkisizliği beni çok düşündürdü benle aynı fikirde olsa da tepki vermeye çekiniyor ben bu konuda daha saldırganım, siz napıyosunuz bu konuda ne düşünüyorsunuz nasıl önlem alıyorsunuz???