TarcinliSutlacim Zeyyyynep normal doğum olsa düşünülür belki ama benim sezaryen mecburen 3 yıl koyuyorum 😅 hepimiz sağlıkla büyütelim inşallah 🥰🥰
deleted20517 1defnesmom herşey nasip kısmet bizde 2.cocugu düşünüyoruz ama şuan önceliğim ev almak çünkü kiradayken mümkün olamıyor bizim için,rabbim isteyen herkese nasip etsin🤲🏻
deleted20517 1defnesmom şükür almak üzereyiz evi minik bı eksiğimiz kaldı,sonra borçlar bittikten sonra yeni ev yeni çocuk nasipse 😍🥴
1defnesmom veysi106_ doğumdan sonra düzensizlik baya oluyor ya bende bazen çok erken oluyor bazen çok ama sen belki hamilede olabilirsin bende ilk gebeliğimde test yaptım çıkmadı tekrar yaptım çıktı erken olabilir
Deletedmom_117 1defnesmom Eylül’de hamile kalırsam aynı olurlar galiba 😂😂bende Haziran digumluyum ama şimdi varsa eşimin doğum gününe denk gelir haajja Bı an hamile gibi düşündüm kendimi 😂😂
1defnesmom Deletedmom_117 eşim Ocak doğumlu ben mart hadi hayırlısı inşallah ikimizde nasip olur zamanında