Ben yürütec almıştım cocugum baskasindan gorunce heveslenmisti diye ama çocuklara önerimiyorlsr diye de 1 ay falan bindirdim öyle parmak ucunda yürümüyor çok da normal yürümeye başladı belki de sadece 1 ay kullandik diye de olabilir ilk adım arabasını geç kullanıyorsunuz yani 1 yaşında falan gelişim açısından güzel ama yürümesi için zaten 1 yaşından sonra yürüyorlar