Bende genel temızlıgı ayda bır kere yapıyorum ne gerek var hergun hergun temızlemeye kızım daha 5 aylık bana en cok ıhtıyac duydugu zamanlarda temızlıge ayıracagım vaktı kızıma ayırıyorum o uyurken parca parca bırseyler yapıyorum mesela bırgun kıyafet katlama bırgun cam sılme oda hepsını bır gunde degıl robot supurgeyı sureklı calıstırıyorum zaten mutfagı hıc dagıtmıyorum herseyı aldıgın yere bırakırsan cok da bır işi olmuyor