Ebruarslann Merhaba tuvalet eğitimine başlarken lazımlık mı yoksa klozete takılan aparatlar mı daha iyi olur karar veremedim kazımlığa alışırsa klozete yapmaz gibi şeyler duyuyorum sizin tecrübeniz neler yardımcı olursanız sevinirim
thecamellia Ebruarslann ikisinide almıştık şuan 33 aylık eğitim aşamısmdayız lazımlıpa alıştı aparata basıl geçircem diye düşünüyorum🙃