40 günlükken sünnet olduk 9 buçuk aylığız cevremde sünnet olan bebek görmediğim için yeni fark ettim hem gömük hem yapışık biraz toplu bir bebek oğlum . Yaptırdığımız doktora sordum uyuşturma dan düzeliyor 3 sn geri ittirin dedi asla olmuyor . Doktora gidip ona yaptırmak istiyorum ama uyusmadan istemiyorum canı çok yanacak yoksa . Doktor uyusmasinin gerek olmadığını söylüyor . Başına gelen bilgi verebilir mi lütfen