curlymomms benim oğlum da kolikti ve el ayaklarını cok kasardı. Hatta ayak parmaklarını hala büküyor. İki nöroloji doktoruna götürdüm panikle muayene ettiler kafa tutması, oturması, algılaması herseyi normaldi sukur. Şuan 13 aylık hic sorunu yok, yapı meselesi biraz gazdan da sinirli olabiliyorlar. Hic vucudunu kasmıyor artık ama mesela yapı olarak sinirli bir cocuk. İciniz rahat etsin nörolojiye gösterin ama ben de sizin gbi cok korkmustum 7. Aydan sonra azaldı 8. Aydan sonra hic kalmadı. Şuan sadece ayak parmaklarını sıkıyor arada gelişimi herseyi normal hatta yürüdükce o da azaldı.