aybala1 ben de aynı sorunu yaşıyorum yok zayıf yok küçük vs.ama çocuğunuz sgalikli ise yemesi içmesi iyi ise bunlara şükredelim gerisi boş.nice anneler var çocuğu hasta kiloyu gözü görmüyor.veya bazilarinin çocuğu olmuyor.oyle diyenlere çocuğum çok şükür saglikli gelişimi de iyi doktor öyle soyeldi dersiniz.