Ablam 21. Haftasında ve detaylı ultrosanda bebeğin kafasının haftasından büyük olduğu ve beyninde sıvı birikmesi olduğunu söylemiş doktor ailecek çok kötüyüz 2. Gündür özellikle ablam sürekli ağlıyor rabbim kimsenin başına vermesin. Acaba başına bu tarz bir olay gelen oldumu yada yakınlarınızda ablam 2 doktora görünmüş 2 doktor da beyninde sıvı var ve değer 12 olması gerekiyormuş 17 çıkmış ultrosanda. En son gittiği doktor aldır demiş dünyaya gelirse konuşamaz engelli kalır yatalak olur demiş. Şimdi bir perinatoloji bulduk ona gideceğiz cumartesi. Ablam hareketlerini hissediyorum kalbi atıyor herşey allahtan diyor kesinlikle aldırma taraftarı değil eşide dünyaya engelli gelirse daha kötü olacağız demis Allahım lütfen inşallah bir mucize olur sizde dua eder misiniz 🙏🏻🙏🏻