Gokturksmom_ merhaba bende cok fazla kafaya taktim 3. ayda kapandi ve suan kapali bazi anneler bizimkide erken kapandi diyor ama bebeklerine bakiyorum hala acik 😂 bizimki dumduz direk net kapali yani.. suan 8 aylik her ay kafa buyumesi
kontrol ediliyor bir turlu norolojiye gidemedik ama kafa buyuyorsa sorun yok dediler ben d vitaminini kapandi dedikleri an biraktim cunku her doktor farkli bir sey soyledi kimi verme kimi devam et kimi bi gun ver bi gun verme diyince bende annelik ic gudusuyle birakmayi sectim bol bol
gunese cikariyorum norolojiye giderseniz benide bilgilendirirmisiniz bende diger ay gidecegim insallah.. biz beyin sinir cerrahisi adnan dagcinara gittik bu arada alaninda uzman ve cok iyi bir dr o yoktu ama yardimciisi bakti bebegin gelisiminde bir problem yok ise , kafa yapisi bozuk degil ise, kafa her ay duzenli (0.5-1 cm) buyuyor ise sorun yok dedi bakalim
ama icim
bir turlu rahatlamiyor benimde hala arastiriyorum
kac aydir ..