Sağlık ocağında hemşire bıngıldağın kapanmak uzere olduğunu söyledi zaten doğduğunda da küçük demişti doktor. Hemşire bir sıkıntı olmadığını söyledi ama içim rahat etmedi doktora gideceğiz bu durumu yaşayan anneler ne yaptınız sürec nasıl oldu bilgilendirir misiniz bir sıkıntı olur mu?