ygtbs bebeğinizin kilosu çok düşük değil ki neden kilo almasını istiyorsunuz sağlık problemi yoksa bırakın akışına. Burda çok görüyorum kilo aldıran mama tavsiyeleri ama bence çok gereksiz hemen hemen içeriği aynı zaten. Biz hipp kullanıyoruz memnunuz kilo alımı ayina göre olması gereken sinirlar içinde. Kız bebekler 11 ayinda 7.5la 11 arasında olması gerekiyormuş zaten niye daha fazla kilo aldırmaya çalışıyorsunuz