mehmetali_1 Canım şimdi kilosu iyi olan bebişker söylese moralin bozulacak ama şöyle ki. Oğlum 3.760 doğdu, 4. Ayda 8 kiloydu. Her ay 1 kilo falan alırdı. Ne olduysa 10 aydan sonra oldu ve kilo alımı nerdeyse durdu yani. Şuan 22 aylık 12 kilo civarında. O yüzden takma kafaya kimseyi her bebek farklıdır.
He ama şu da var ki biraz az kilo almış sanırım, mamayla mı destekleseniz ara da, doktor fikir vermiştir zaten.