zurgun Kızlar sağlık ocağından aradılar hemen gelin aşı yapacaz diye içeriği hakkında tam bir bilgim yok var mı yaptıran bilen biri
hulyaakin zurgun 9.aya ek doz kızamık aşisı konuldu salgın sebebiyle biz geçen ay yaptırdık aşı sonrasi hafif döküntüsü oldu onun haricinde çok sorun yaşamadık 1 yaş aşısında kızamık tekrarlanacak yine karma aşıyla
Dunyamoglum1604 zurgun aynen kizamik biz bugun yaptirdik bide kan verdik rutin bakilmasi icin 9 ayligiz bi daha ki asisi 1 yas bundan once asilarda sıkıntı yasamadik insallah bunda da yasamayiz