Kızlar göbegim ve catlaklarım bu sekılde çok kötü hissediyorum kendımı 6 ay oldu dogum yapalı bu tarz bır sorunu olanlar ileri aylarda toparlanma oldu mu yoksa bu sekılde mı kalıyor catlak ve sarkıklık hele oturunca görseniz ıcı su dolu poşet gıbı her yere yayılıyor