Kızım ateşlendi gittik doktora antibiyotik verdi üç gün kullandık geçmedi ateşi yükselince tekrar gittik doktora boğazı bembeyaz kötü olmuş dedi doktor ve penisilin iğne verdi ve bugün iğnede üçüncü gün ateşi çok yüksek değil ama hafif var daha ne yapmam gerekiyor ya da bu durum normal mi.???