Oğlum sünnet oldu bir haftayi geçti.
Pipi dikiş yer değilde o boşluk kısmı varya orda bı açıklık var kızarıklık.( Tırnak etin koparda açık kalır ya) Ordan bazen kan damlıyor. Doktorunu aradım sünnetle alakalı değil bakımıyla alakalı bolbol yıka dedi. Aklıma takıldı bu durumla karşılaşan varmı