Deletedmom_223 Kızlar şimdi hastaneye gidecem.Oglum şuan 3 aylık.Rota aşısı için gideceğiz.Ama hastaneyi aradım 3 ve 2 doz var diyor.Ne oluyor bunlar anlamıyorum.Hangisini olmalı.Yardimci olur musunuz?
cokbilmismom Deletedmom_223 iki çeşit rota aşısı var 2 doz ve 3doz. Biz iki doz yaptırıyoruz 5 gün önce oldu rotarix. İlk doz üçüncü ayda ikinci doz 5. Ayda
cokbilmismom Deletedmom_223 onu bilmiyorum bizim doktorumu 2 doz olanı söyledi farklarını sormadım ama genelde bu seçiliyormuş