inci86 Hayır neden az olsun daha dün çocuk doktorumuz gayet normal dedi. Sabahları 1 yumurta yiyor haşlanmış veya omlet şeklinde yanında salatalık ve zeytinde yediriyorum. Öğlene doğru bazen meyve bazen yoğurt bazen çorba ne varsa yani. Veya öğleden sonra yine herhangi birini. Akşamda sebze yemeği veya yulaf unlu karışım yapıyorum. Tavuk, et gibi birşey yaptıysam ekstra onuda yediriyorum. Genelde bu şekilde. Evde ne varsa herşeyden veriyorum genel olarak