merve4458 15 güne kadar memleketimize gidicez arabayla 18 saat sürüyor bebeğim de 4 aylık. Uçakla gitmeyi düşündük 2 saat sürüyor aktarmasız . Bu aylarda yolculuk yapıp sıkıntı yaşayan oldu mu doktordan izin almak gerekiyor mu acaba
KLORAK merve4458 2 aylıkken ve 10 aylıkken yolculuk yaptım 2 saat 40 dakika 2 aylıkken daha kolaydı çok kolaydı hatta. Kalkış ve inişlerde ne yapacağını biliyorsan kolay olur bilmiyorsan diye yazayım Kalkış ve inişlerde mutlaka emzir ya da emzik ver yani emme refleksi olsun mutlaka o esnada ki kulakları basınç yapmasın. Başka da bir detay yok 🤣
mayis_papatyasi merve4458 ek öneri cam kenarında geniş koltuk seçin,imkanınız varsa iki koltuk satın alın