Merhabalar,
19 aylık bir oğlum var yemesi içmesi çok iyiydi. Son 3 haftadır kahvaltı asla ettiremiyorum denemediğim kahvaltı kalmadı. Eskidende kahvaltıyı süper yapmazdı ama yerdi. Çalışıyorum ve şu an izindeyim. Babaannede azda olsa yerdi. Bende asla sadece zeytin yiyor. Benzer durumda olan ve çözüm bulabilen var mı?