balbadem48 Arkadaşlar bebeğim sürekli ağladığı için doktora götürdük ve doktor alerjisi olabileceğini 10 günlük katı bir diyet yapmam gerektiğini mamasını da değiştirmem gerektiğini söyledi böyle olan var mı ne yiyip içtiniz